raindog raindog
302
BLOG

Sex PiS-tols

raindog raindog Rozmaitości Obserwuj notkę 10

 

 

 

"Na poziomie deklaratywnym najlepiej wypadli mężczyźni popierający PiS, zapewniając, że ich penisy mają w stanie erekcji średnio 18,35 cm." ( z badań prof.Izdebskiego)

Na tym samym poziomie są też najprawdziwszymi Polakami, patriotami i "najprawszymi" z prawych, dlatego myślę , że  nie jest aż tak źle.

Przy podobnym poziomie mitomanii można się było spodziewać 20 i więcej centymetrów.

 

Mnie rozporkowy sondaż przypomniał anegdotę o Gomułce; na zebraniu plenarnym KC tow. Wiesław, przy kompletnym zaskoczeniu plenum, ściąga spodnie, potem gacie i odzywa się w te słowa; pożyczyłem kiedyś "ptaka" Bierutowi i  zobaczcie towarzysze co mi oddał.

 

I co na to wszystko dr. Sid- Kaczyński ?

 

Pozdrawiam, tymczasem

raindog
O mnie raindog

jaki jestem? Wysoki.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości